Dienst na verkoop

U heeft uw bestelling ontvangen en u heeft een probleem met uw meubelen?
Uw meubelen vallen onder de garantie en u ontdekt een probleem?

Onze dienst na verkoop biedt u een snelle en efficiënte service aan, zij zullen er alles aan doen om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Voor eventuele klachten kan u contact opnemen met onze dienst na verkoop via dit formulier.
Vergeet niet om duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag zo snel mogelijk te kunnen verwerken!

Opmerking: Het dossier wordt verwerkt door Belfurn in relatie met de betreffende fabrikant. De registratie van de klacht moet gebeuren binnen de 5 werkdagen na ontvangst van uw meubelen. De aanvraag hangt grotendeels af van de betrokken fabrikant en wordt behandelt tussen de 2 tot 21 werkdagen. Wees ervan verzekerd dat elk geval afzonderlijk wordt verwerkt en dat alle dossiers verwerkt zijn met het doel u de meest bevredigende oplossing in de kortst mogelijke termijn te verzekeren.

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Uw persoonlijke gegevens

  • Gebruik datumformat: dd/mm/jjjj

* Verplichte Velden