Garantie

  • Heb ik garantie op mijn artikelen?

    Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij Belfurn een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie. Als het niet zo is, zoeken we uiteraard samen met jou naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen we een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.

  • Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

    Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur bewaren we in je account, bij de bestelling. Zo raak je die nooit meer kwijt. Handig, toch?

  • Hoelang geldt de garantie?

    Je krijgt standaard 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten. Indien hiervan wordt afgeweken, wordt dit steeds vermeld bij het product. Ondervind je problemen met een artikel, neem dan contact op met Belfurn, zodat onze medewerkers je de nodige toelichtingen kunnen geven en dit euvel zo snel mogelijk verholpen wordt.
    Let wel: de garantie vervalt wanneer er opzettelijk schade werd toegebracht aan het artikel of als het product zich niet meer in de originele staat bevindt. Garantie valt overigens niet te verwarren met slijtage.

  • Is er iets misgelopen?

    Soms kan er eens iets fout gaan. Bij de fabrikant, in ons magazijn, onderweg, bij de montage. We selecteren met de grootste zorg onze partners, maar we kunnen helaas niet vermijden dat er ergens een probleem opduikt.
    Maar geen paniek, we doen er alles aan om het euvel zo snel en zo goed mogelijk te verhelpen. Stuur ons zo veel mogelijk informatie door, dan kunnen we snel schakelen door bijvoorbeeld het artikel om te ruilen of het juiste of ontbrekende onderdeel na te sturen. Uiteraard onderzoeken we steeds waar het is fout gelopen en hoe we deze situatie in de toekomst kunnen vermijden.

To Top